3.A

PONEDELJEK: 6.4.2020

SLOVENSKI JEZIK

  1. ura
  • Pripravite si berilo, zvezek in peresnico.
  • Vsi otroci se radi igrate z igračami. Tiste igrače, s katerimi ste se najrajši igrali, se včasih tudi pokvarijo ali polomijo. V zvezek zapišite naslov POLOMLJENE IGRAČE in pripišite datum: 6.4.2020. Pod naslovom zapišite seznam igrač, s katerimi se ne igrate več, ker so polomljene in zraven pripišite, kje so te igrače sedaj.
  • Najbrž ste ugotovili, da bi potrebovali popravljalnico igrač. Pisateljica Bina Štampe Žmavc je napisala zgodbo s tem naslovom.
  • Udobno se namestite, ker boste sedaj odšli v gledališče in si ogledali gledališko predstavo, ki so jo pripravili otroci, z naslovom POPRAVLJALNICA IGRAČ. Predstavo si lahko ogledate na tej povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=gFeCNX7meqg

 

Upam, da ste v predstavi uživali. Sedaj se malo razmigajte!

  1. Ura
  • Pripravi berilo, odpri na strani 44, 45 in beri odlomek iz zgodbe POPRAVLJALNICA IGRAČ.
  • Po branju ustno odgovori na zastavljena vprašanja, ki so v okvirčku pod odlomkom.
  • V zvezek zapišite zgodbo, kako bi bilo, če bi čez noč v tvojem kraju zrasla popravljalnica igrač. Zgodbi dajte svoj naslov.
  • Sem že radovedna kakšne zgodbe bodo nastale!

MATEMATIKA

  • Najprej ponovite poštevanko – lahko v Moji matematiki ali na kakšen drug način.
  • V prejšnji uri smo spoznali, da je vseeno kateri dve števili pri množenju izračunamo prej, ker rezultat ostane enak. PRIMER:

3 . 2 . 5 = 6 . 5 = 30        ALI              3 . 2 . 5 = 3 . 10 = 30

Podčrtani števili sta tisti števili, ki smo jih izračunali najprej.

  • Sedaj se spet udobno namestite in si oglejte razlago ŠTEVILSKI IZRAZI

na naslednji povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=l–HhxZzpFQ

  • Tako, kot ste dobili navodila, se sedaj lotite nalog v delovnem zvezku na strani 91. Najprej si dobro oglejte zgornjo nalogo z rožami v vazi in ugotovite zakaj je tako. Nato rešujte naloge 1. in 2. ter na strani 92 , naloga 3. Ne pozabite!

KADAR STA V ŠTEVILSKEM IZRAZU SEŠTEVANJE IN MNOŽENJE, VEDNO NAJPREJ MNOŽIMO.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

  • Najprej si boste ogledali filmček o odpadkih v deželi lilibi.

Dežela lilibi – mestni trg – spoznavanje okolja – jaz in narava – okoljska vzgoja – odpadki

  • Sedaj si v delovnem zvezku na strani 78 preberite zgornje besedilo.
  • Oglejte si risani filmček na naslednji povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=vbM6nY6IvbY

  • Reši 1. vajo v delovnem zvezku na strani 78. Pomagaj si z učnim listom, ki ga odpreš TUKAJ

 

ŠPORT

  • Opremi se s športnimi oblačili in obutvijo. Opravi izzive, ki jih je pripravil učitelj Beno za RAP. Odpri TUKAJ
  • Pošlji mi kakšno fotografijo.

 

PETEK: 3.4.2020  

SPOZNAVANJE OKOLJA

  1. ura
  • Najprej si v delovnem zvezku za spoznavanje okolja še enkrat poglej in preberi vse kar imaš zapisano ali si rešil sam-a na straneh 81 in 82 o človeškem telesu.
  • Nato si pripraviš knjižico poizkusov in opazovanj. Rešiš vaje na 2. in 3. strani. Če knjižice nimaš, si lahko odpreš TUKAJ
  • IMEJ ODMOR !
  1. Ura
  • Najprej si oglej filmček na tej povezavi

https://www.youtube.com/watch?v=L03xqvHucn8&amp=&feature=youtu.be&amp=&fbclid=IwAR2MLze3RgT_bt3LUC6ny-6RZfDq_SIF5Gr0KOFtB5rUI_9ntbc-xwuy1_w

  • Preberi si vse o čutilih v delovnem zvezku na strani 83.
  • Ponovno pripravi knjižico poizkusov in opazovanj in reši vaje na strani 6 in 7. Če knjižice nimaš, si lahko odpreš TUKAJ

 

MATEMATIKA

  • Potrebovali boste delovni zvezek za matematiko, zvezek, peresnico , škatlici in 4 avtomobilčke.
  • V vsako škatlico položite 2 avtomobilčka. Izračunajte, koliko gum imajo vsi avtomobilčki skupaj. Računali ste lahko na dva načina.
  1. Izračunaš lahko, koliko imaš avtomobilčkov, nato množiš s 4. Tako dobiš število vseh gum.

2 . 2 . 4 = 4 . 4 = 16

  1. Izračunaš lahko, koliko gum je v eni škatli, nato množimo s številom škatel.

2 . 2 . 4 = 2 . 8 = 16

V obeh primerih je rezultat enak.

Ugotovitev: Pri množenju ni potrebno, da množimo po vrsti, ker je rezultat enak.

  • Sedaj si oglej primere v delovnem zvezku na strani 89. Poizkusi rešiti 1. in 2. nalogo z množenjem na dva načina. ( enkrat množiš najprej prvi dve števili, drugič pa  najprej drugi dve števili).
  • Podobna naloga te čaka še na naslednji strani 90. ( 1. naloga)
  • Pri 2. nalogi zmnožiš, zapišeš rezultat, poiščeš polje s tem rezultatom v sliki in ga pobarvaš. Kaj se je prikazalo ?
  • V zvezek napišeš naslov ZAKON O ZDRUŽEVANJU PRI MNOŽENJU , datum: 3.4.2020

      Pri množenju ni potrebno, da množimo po vrsti, ker je rezultat enak.

  • Nato zapišeš račune in odgovore za besedilne naloge pri Ponovim v delovnem zvezku stran 90.

 

SLOVENSKI JEZIK

  • Pripraviš si delovni zvezek za slovenščino, zvezek in peresnico.
  • Delovni zvezek odpreš na strani 49. Prebereš besedilo 1. naloge, poiščeš in podčrtaš besede, ki so manjšalnice ( o njih smo že govorili – primer :

LUČ – lučka, OBLEKA – oblekica, ČEVELJ – čeveljček…).

  • Dopolniš povedi pri 2. nalogi in pri 3. nalogi na črto zapišeš manjšalnice.
  • Odpreš zvezek, zapišeš naslov MANJŠALNICE, datum: 3.4.2020 in se spomniš 10 besed, ki jih zapišeš in zraven pripišeš še manjšalnice .

Primer: oče – očka

mama – mamica

sin – sinek

hči – hčerkica

  • Poigraj se še z miselno nalogo Takšno igro se lahko igrate vsi družinski člani.

 

ŠPORT

  • Obuj in obleči športna oblačila. Pojdi na dvorišče in nekaj časa tekaj.
  • Opravi razgibalne vaje od glave do peta.
  • Če imaš kolebnico, si jo pripravi, sicer je dobra tudi kakšna vrv. Vadi preskakovanje kolebnice na mestu , v hoji in v teku. Preskakuj sonožno ali enonožno. Če imaš možnost, da ti kdo tik nad tlemi vrti kolebnico okrog sebe, jo ti preskakuj. Med vajami si vzemi odmor. Vse vaje s kolebnico lahko ponoviš večkrat.

 

ČETRTEK, 2.4.2020

GLASBENA UMETNOST

  • Odpri DZ na strani 31 in reši 3. nalogo po navodilu.
  • Pesmico večkrat zapoj ob posnetku in se jo nauči.
  • Notni zapis pesmi Balonček (na strani 31) vsebuje tudi vilice. V zapisu v modrem okvirčku na strani 31 preberi kaj pomenijo.
  • KDOR ŽELI, LAHKO OPRAVI ŠE DODATNO NALOGO, KI JO NAJDE TUKAJ

 

ANGLEŠČINA

  1. Spomni se delov dneva. Se kaj spomniš? 😊 za osvežitev spomina naj ti služi pesem: https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o
  2. V zvezek zapiši naslov MY DAY (moj dan). Stran z ravnilom razdeli na 4 dele in v vsak del zapiši en del dneva (MORNING, AFTERNOON, EVENING, NIGHT). K vsakemu delu dneva nariši kaj takrat počneš. V vsak del z ravnilom nariši tudi krog, ki bo predstavljal uro. Nariši kazalce, kdaj meniš, da se posamezen del dneva prične.
  3. Uro spoznaj skozi naslednjo pesem:https://www.youtube.com/watch?v=0Yq_rztquuU
  4. V zvezek napiši naslov WHAT TIME IS IT? Spodaj z ravnilom nariši 4 kroge, ki bodo predstavljali uro, okrog zapiši številke kot na uri ter spodaj zapiši:

 

It’s three o’clock.   It’s seven o’clock.   
 It’s eleven o’clock.      It’s one o’clock.

 Ustrezno nariši kazalce. Gre samo za polne ure, torej bo veliki kazalec ves čas na 12.

 

MATEMATIKA

  • Poštevanko lahko ponoviš ob vajah v Moji matematiki ali , da ti kdo doma zastavlja račune. Pri računanju bodi hiter- hitra.
  • Da ne pozabiš seštevanja in odštevanja do 100, rešiš račune v delovnem zvezku na strani 86 z naslovom Ponovim. Lahko si pomagaš z računanjem na daljši način.
  • Seštevanje in odštevanje ponoviš tudi s 1. vajo v delovnem zvezku na strani 87.
  • Z naslednjimi vajami na tej strani se zabavaš s poštevankami in deljenjem.
  • Kdor potrebuje še možgansko razgibavanje, se loti v delovnem zvezku Miselnih orehov na strani 88.

SLOVENSKI JEZIK

  • Danes je 2. april, mednarodni dan knjig za otroke, zato ga boste preživeli malo drugače.
  • Naša knjižničarka Vesna vam je pripravila obisk šolske knjižnice na video posnetku. Ogledate si ga TUKAJ.
  • Upam, da ste ob poslušanju pravljice uživali.
  • Vaša naloga je, da ilustrirate v zvezek za slovenščino svojo najljubšo knjigo.
  • Vaša druga naloga pa je, da eno izmed knjig, ki jih imate doma, skupaj preberete s svojo družino ( berete vi ali vsak v družini en del). Pošljite mi fotografijo opravljenih nalog.

 

Morda vam bo všeč tudi...