3.B

PONEDELJEK, 6.4.2020

NAVODILA ZA DANAŠNJE DELO PRI  MATEMATIKI IN SLOVENŠČINI TE ČAKAJO V PRILOGI TUKAJ.

 

 TJA

Bliža se velika noč ali po angleško easter /ister/. Danes boš spoznal angleško kulturo skozi nekaj angleških velikonočnih iger. Igro se lahko igraš s celo družino. Če je lepo vreme se igro lahko greste zunaj. Drugače pa v hiši.

  1. Easter egg hunt (lov na velikonočna jajca)

Nekdo naj skrije nekaj čokoladnih jajc. Potem poišči jajca. Če se vas igra več lahko tudi tekmujete kdo najde več jajc. Na koncu prešteješ jajca, ki si jih našel (znaš že po angleško).

  1. Easter egg race (tekma z velikonočnimi jajci)

Potrebuješ jajce (najboljše če vzameš čokoladno ali plastično) ter žlico in košarico. V sobi si ustvariš poligon in z žlico preneseš jajce čez vse ovire v košarico. Igra je bolj zabavna če se igra cela družina. Lahko si tudi merite čas.

  1. Easter egg race (štafeta z velikonočnimi jajci)

Igra je podobna zgornji. Z žlico preneseš jajce čez poligon, potem pa jajce predaš nekomu drugemu na njegovo žlico. Jajce ne sme pasti na tla. Potem naslednji nadaljuje po poligonu.

Poglej si posnetek https://www.youtube.com/watch?v=a9D_Cusb4mY.

V zvezek zapiši naslov EASTER in spodaj nariši v košarici vse velikonočne dobrote, ki so bile omenjene v posnetku. K ustrezni dobroti zapiši besede (BREAD, EGGS, POTICA, HORSE RADISH, HAM). Kam bi pa zapisal BASKET? Če iz posnetka ne razbereš, si pomagaj s slovarjem https://sl.pons.com/prevod

 

GLASBENA UMETNOST

UČENJE PESMI: LEPA ANKA

 

Poslušaj posnetek pesmi. Klikni tukaj.

Zapojem pesem ob posnetku.

Pesem večkrat zapoj.

Besedilo pesmi zapiši v zvezek. Klikni  Besedilo.

 

PETEK , 3.4.2020

MATEMATIKA IN ŠPORT

  1. Klikni na spodnjo povezavo.

https://www.youtube.com/watch?v=jrz7bkCEJls

Navodila za delo ob povezavi :

  • Preberi naslov
  • Če imaš zraven starše, naj ti nekdo bere račune in nalogo, ki jo moraš opraviti.
  • Povej rezultat in opravi nalogo.
  • Naredi še 1x brez pomoči odraslega.
  1. Odpri DZ  MAT , stran : 87 !

PREVERIM SVOJE ZNANJE

Navodila za delo :

  • Naloge preglej
  • Nastavi uro, ker imaš čas za reševanje 45 minut.
  • Začni z reševanjem.
  • Ko si končal še 1x preglej vse rešene naloge.
  • Prosi starše za rešitve, ( rešitve sem poslala danes njim ).
  • Preglejta skupaj ali pa sam.
  • Popravljaj z rdečim pisalom , na koncu si dodaj komentar .
  • Sedaj nalogo poslikaj in mi jo pošlji!
  • VELIKO USPEHA , VEM DA ZNAŠ !

 

SLOVENŠČINA IN SPOZNAVANJE OKOLJA

DZ  SLJ  stran : 54, 55, 56 SKRB ZA ZDRAVJE

Navodila za delo :

  • Če ti uspe , klikni na povezavo, ki je na levi strani naslova in poslušaj !
  • Izberi besedilo , utež, zvezdica, peresce!
  • Izbrano besedilo preberi najprej glasno in nato tiho. Pri tihem branu uporabi marker.
  • Ustno odgovori na vprašanja.
  • Pisno v zvezek odgovori na vprašanja. Vprašanj ne prepisuješ. ( delaj kot vedno )

Piši lepe, pravilne črke, upoštevaj veliko začetnico in ločila .

 Vzami si še čas za  ŠPORT ,  namenjen naj bo teku.

TEK NA 60 m , TEK NA 600m .   Spomni se kartonov za ŠPORT.

Želim ti čimhitrejše nogice !

 

GLASBENA UMETNOST

  • Na povezavi tukaj poišči pesmico Balonček. Poslušaj posnetek pesmi in bodi pozoren na dinamiko (tiho, glasno, hitro, počasi).
  • Odpri DZ na strani 31 in reši 3. nalogo po navodilu.
  • Pesmico večkrat zapoj ob posnetku in se jo nauči. Med petjem prikaži gibanje melodije s telesom. Upoštevaj zapisana navodila, ki jih najdeš TUKAJ.
  • Poglej notni zapis na strani 31 in razmisli:

Ali se spreminjanje višine not v notnem zapisu ujema s tvojim gibanjem? Odgovor pošlji v KANAL GUM 3.b

 

Notni zapis pesmi Balonček (na strani 31) vsebuje tudi vilice. V zapisu v modrem okvirčku na strani 31 preberi kaj pomenijo.

 

ČETRTEK,   2.4. 2020

LIKOVNA UMETNOST

  • Pred sebe postavi ogledalo in ga vprašaj:

»Zrcalce, zrcalce na steni, povej,

Katera/i najlepša/i v deželi je vsej?«

 Zrcalce ti odgovori:

»Najlepša/i, _____, ti si pri nas!

Navodila za delo

  • Natančno si oglej lasten obraz v ogledalu! Svojo podobo opiši!

( frizura, obrvi, oči, lica, nos, usta ,brada,očala, ušesa, vrat…. )

  • To, kar vidiš , boš danes narisal/a. Narisal/a boš torej sebe, do ramen.
  • Motiv se imenuje AVTOPORTRET.

PORTRET – fanta je narisal sošolec    AVTOPORTRET –deklica se je narisala sama

  • Risal/a boš s suhim risarskim materialom , ki ga zagotovo imaš. To je SVINČNIK.

  • LIKOVNA NALOGA:

   Ves čas risanja se ogleduj v ogledalu in se takšnega, kot se vidiš, nariši s svinčnikom. Po želji lahko nekatere površine (lasje, usta, lica, ušesa, vrat ) s svinčnikom tudi senčiš. Vendar moraš to storiti s črtami.

  • LIKOVNA PODLAGA : risalni list, če ga imaš, če ne pripravi poljubno podobno podlago.

Ne pozabi na upoštevanje  meril za vrednotenje:

  • razporeditev delov obraza
  • podrobnosti na tvojem obrazu
  • prepoznavnost
  • izvirnost
  • razporeditev po celem listu
  • Svoj AVTOPORTRET objavi v KANALU  POMLAD, ali ga v SPOROČILU pošlji meni.

 

MATEMATIKA

DZ , stran: 86

  • Reši naloge 1, 2 , 3 in PONOVIM.
  • Pri 2. nalogi upoštevaj :
  1. Če je v računu seštevanje (+) in množenje ( X) , vedno najprej izračunaš množenje (X)
  2. Računaj tako :

2 x 3 + 3 x 4 = 6 + 12 = 18

 

SLOVENŠČINA 

  • Današnje delo je za vas pripravila naša knjižničarka VESNA .
  • Kliknite TUKAJ, udobno se namestite in poslušajte !
  • Pošljite sporočilo o opravljeni nalogi !

 

ANGLEŠČINA

  1. Ponovno poslušaj pesem WHAT TIME IS IT? https://www.youtube.com/watch?v=0Yq_rztquuU

V zvezek nariši dejanja, ki jih v pesmi omeni ob določeni uri. Torej nariši ustrezno uro in zraven nariši kaj v pesmi zapoje, da tisto uro počne.

PRIMER:

 

 

  1. Ob drugem poslušanju pa sedaj pod sliko, ki si jo narisal še prepiši ustrezne povedi iz pesmi.

PRIMER: Pod zgornjo sliko bi torej zapisal. It’s eight o’clock. I go to school.

  1. Preveri svoje znanje. Vprašaj se kako se ti zdi da znaš naslednje stvari:
  • Znam povedati koliko je ura (cela ura): primer IT’S THREE O’CLOCK.
  • Poimenujem vse 4 letne čase in mesece;
  • Naštejem, kateri meseci so v posameznem letnem času.

 

Morda vam bo všeč tudi...