6.B

MATEMATIKA

SLOVENŠČINA

ANGLEŠČINA

LIKOVNA UMETNOST

Torek, 24. 3. 2020

Dragi učenci!

Želim, da naslikate CVETJE z uporabo komplementarnih barv. Komplementarne barve so barve, ki so si nasprotne v barvnem krogu. Pomagaj si s prikazom spodaj!

Komplementarni pari:

RDEČA-ZELENA

RUMENA-VIJOLIČASTA

MODRA-ORANŽNA

Pri slikanju izberite LE EN KOMPLEMENTARNI BARVNI PAR. Tudi ozadje naj bo v komplementarnih barvah. Pazite na zapolnitev risalnega lista (DELAJ »NA VELIKO«!).

Komplementarne pare pa lahko prikažete tudi na malo drugačen, inovativen način. Vzamete lahko na primer sadje, zelenjavo ali pravo cvetje in s pomočjo le tega »zložite skupaj« zanimivo postavitev. Upoštevati je treba komplementarne barve. Izbereš le en barvni par!

        

Komplementarni barvni pari:                 Primer 1:                                               Primer 2:

GLASBENA UMETNOST

Sreda, 1. 4. 2020

GLASBENE DRUŽINE

Naslov v zvezek: SAKSOFONI

POGLEJ POSNETEK NA POVEZAVI IN ODGOVORI NA NASLEDNJA VPRAŠANJA IN NALOGE:

  1. V katero družino glasbil spadajo saksofoni?
  2. Kateri saksofoni so predstavljeni v oddaji?
  3. Zapiši imena teh štirih saksofonov po vrsti od tistega z najnižjim tonom do tistega z najvišjim.
  4. Saksofon je glasbilo, ki je najbolj razširjeno v kateri glasbeni zvrsti?
  5. Kaj pomeni PROGRAMSKA GLASBA?
  6. Kdo je prvi naredil/izdelal saksofon?

GEOGRAFIJA

Torek, 24. 3. 2020

Tema: Vrtenje in kroženje Zemlje

  • Preberi učno snov v samostojnem delovnem zvezku (SDZ) na straneh 64.
  • V zvezek naredi izpiske (Se giblje Sonce ali Zemlja, Nikolaj Kopernik).
  • V zvezek nariši skico kroženja Zemlje in ostalih planetov okoli Sonca (v SDZ pri nalogi 1. na desni strani)
  • Reši vajo 1 na strani 64.

ZGODOVINA

Ponedeljek, 6. 4. 2020

Tema: KJE SO MEJE RAZVOJA ZNANOSTI IN TEHNOLOGIJE

  • Preberi učno snov v učbeniku na straneh 44-45.
  • V zvezek naredi izpiske po poglavjih, lahko tudi v obliki miselnega vzorca.
  • Odgovori na vprašanja iz rubrike »Ponovimo in premisli« na str. 45.
  • Poslikaj narejeno in še danes pošlji na polona.vindis@solavidem.si ali objavi v našem kanalu 6.B – GEO, ZGO.

Ponedeljek, 30. 3. 2020

Tema: Iskanje novih virov energije v moderni dobi

  • Preberi učno snov v učbeniku na straneh 42-43.
  • V zvezek naredi izpiske po poglavjih, lahko tudi v obliki miselnega vzorca.
  • Odgovori na vprašanja iz rubrike »Ponovimo in premisli« na str. 43.
  • Poslikaj narejeno in še danes pošlji na polona.vindis@solavidem.si ali objavi v našem kanalu 6.B – GEO, ZGO.

 

Ponedeljek, 23. 3. 2020

Tema: Iznajdbe v srednjem in novem veku

Preberi učno snov v učbeniku (Iznajdbe v starem in novem veku) na straneh 40-41. V zvezek naredi izpiske (kako je deloval vodni mlin, kaj je bil parni stroj in kakšne so bile posledice njegovega izuma). Nato odgovori na vprašanja iz rubrike »Ponovimo in premisli« na str. 41.

NARAVOSLOVJE

Petek, 3. 4. 2020

Razvrščanje in poimenovanje rastlin  (2. šolski uri)

V zvezek zapiši naslov Razvrščanje in poimenovanje rastlin. V učbeniku na strani 78 in 79 dvakrat preberi besedilo – naprej na tiho, nato še na glas.

Odgovori na štiri vprašanja (odgovore in vprašanja v zvezek):

  1. Kje se v vsakdanjem življenju srečaš z razvrščanjem stvari?
  2. Po katerih kriterijih razlikujemo rastline? Zapiši nekaj primerov.
  3. Kaj je vrsta?
  4. Za lažje sporazumevanje med naravoslovci iz različnih držav, so uvedli dvobesedna znanstvena imena vrst. V katerem jeziku jih poimenujemo?

Terensko delo: S pomočjo aplikacije PlantNet, ki si si jo zadnjič namestil/a na mobilni telefon, pojdi na teren in znova poišči vrsti: mrtva kopriva in perzijski jetičnik. S klikom na kamero v programu PlantNet fotografiraj cvet najprej pri eni, nato pa še drugi vrsti. Ko si fotografiral izberi v redu ter možnost flower. Izmed ponujenih možnosti poišči pravo vrsto (bodi pozoren na obliko listov) ter si izpiši latinsko ime. Latinska imena obeh vrst pošlji na davorin.horvat@solavidem.si.

UČNI LIST: s številkami od 1. do 10 so označene pomladanske vrste, ki jih gotovo poznaš. V zvezek zapiši rešitve. Ta učni list reši do pričetka videokonference, saj ga bomo skupaj preverili. Rešitve delovnega lista bodo posredovana tudi na tej spletni strani.

Videokonferenca (6.ab) se bo pričela danes ob 16. uri. Povezavo za dostop do konference vam pošljem v kanal.

Petek, 27. 3. 2020

UVOD V IZDELAVO HERBARIJA (2. šolski uri)

  1. Na povezavi si oglej prve pomladanske rastline: https://drive.google.com/file/d/1s9bG1NSQ36M7QZp49n2OxEAHwhYRdc99/view?usp=sharing
  2. Po ogledu v zvezek zapiši naslov: Izdelava herbarija.
  3. V zvezek zapiši naslednjo besedilo: Herbarij je sistematično urejena zbirka posušenih rastlin oziroma rastlinskih delov. Beseda Herba v latinščini pomeni rastlina. Pri predmetu naravoslovje boš izdelal/a svoj herbarij. Izbral/a si boš poljubno lokacijo nabiranja – ekosistemi: gozd, rob gozda, travnik, pot ob travniku, mejica, njiva, ribnik, ob obali, nasipi…). Potrebno število nabranih rastlin je 10.
  4. V zvezek v alinejah zapiši vsaj 5 vrst pomladanskih rastlin, ki jih poznaš.
  5. Odgovori na vprašanje (odgovor in vprašanje zapiši v zvezek): Zapiši vsaj tri razlike med pomladanskim velikim zvončkom in navadnim malim zvončkom.
  6. S klikom na povezavo https://drive.google.com/file/d/16xYVfFHsDGAYvsnXYaK5sX-PJ3MbSk0v/view?usp=sharing boš odprl navodila za izdelavo herbarija. Skrbno preberi vse napotke, ki so zapisani v navodilih. Navodila si shrani na računalnik.
  7. Preko mobilnega telefona si naloži aplikacijo PlantNet.
  8. Terensko delo: Raziskovanje rastlin na domačem dvorišču. Preštej, koliko rastlinskih vrst najdeš na domačem dvorišču. Poskušaj najti rastlino perzijski jetičnik (če je ne poznaš si pomagaj s spletom). Naslednji teden bomo to rastlino preko videokonference omenjali, zato si preberi nekaj osnovnih informacij o njej. Če jo najdeš, jo fotografiraj in pošlji na davorin.horvat@solavidem.si

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Petek, 3. 4. 2020

2 uri – LES – izdelek iz lesa

V zvezek narišite tehniško skico zamisli za izdelek iz lesa. Prototip izdelaj iz valovite lepenke. Ostala navodila boste dobili v kanalu na E-asistentu.

Petek, 27. 3. 2020

2 uri – LES

Preberite delovni list in zapišite rešitve v zvezek. Če imate zvezek v šoli, lahko to naredite na navaden list papirja. Delovne liste bomo preverili, ko se vrnemo v šolo. Priloga, delovni list.

V revijah, letakih, prospektih … poišči slike vsaj štirih izdelkov iz lesa, jih izreži in prinesi k pouku TIT.

 

GOSPODINJSTVO

Ponedeljek, 30. 3. 2020

Pogrinjki

  1. Potrebuješ serviete (kolikor vas je v družini)
  2. Z malo spretnosti boš lepo okrasil mizo
  3. V pomoč ti bo posnetek https://www.youtube.com/watch?v=ytGq8fRN8zM
  4. V učbeniku na str.70 najdeš, kako pripraviš pogrinjek.
  5. Današnja naloga je, da pripraviš pogrinjek za družinsko kosilo.
  6. Veliko uspeha pri ustvarjanju.

ŠPORT

Ponedeljek, 6. 4. 2020

Navodila za delo najdeš na spodnjih povezavah.


NAVODILA ZA DELO v tednu 6. 4. – 10. 4.

NAVODILA (klik na obarvano besedilo)

NALOGA 1 (1. ŠOLSKA URA)

NALOGA 2 (2. ŠOLSKA URA)

NALOGA 3 (3. ŠOLSKA URA)

 

DNEVI DEJAVNOSTI

Torek, 31. 3. 2020

KULTURNI DAN

Danes bomo izvedli kulturni dan na temo »Razvijanje mnogoterih zmožnosti«.

Izmed spodaj naštetih predlogov izberi 3 dejavnosti in jih izvedi sam ali v sodelovanju z domačimi.

  1. OGLEJ si poljubno slovensko dokumentarno oddajo (povezave najdeš TUKAJ) – sam/a ali skupaj z družino in se pogovori z družino o ogledanem.
  1. ŠOLSKA HIMNA – lahko jo zapoješ, ilustriraš oziroma jo vključiš na poseben način. V primeru, da si pozabil besedilo, ga najdeš na šolski spletni strani.
  1. ŠOLSTVO NEKOČ IN DANES – s staršem naredi intervju, zastavi mu 10 vprašanj in zapiši odgovore. Vprašanja se lahko nanašajo na malico, odmore, potek ur, odnos učiteljev in odnos do učiteljev, prihod v šolo in domov – kako, na kakšen način…
  1. DRUŽINSKI KULTURNI PROGRAM – vsak član družine naj pripravi eno kulturno točko, ki lahko zajema branje poljubnih besedil, plesanje, igranje na inštrument, petje … ter jo predstavi drugim članom – lahko v stilu »Pokaži, kaj znaš«.
  1. DRUŽINSKO GLASNO BRANJE – vsi člani družine izmenjaje berete poljubno delo/knjigo.
  1. DRUŽINSKO PRIPOVEDOVANJE ZGODB – vsak član družine si izmisli eno zgodbo, uporabi lahko seveda že znane motive, nato pripovedujete drug drugemu. Pri tem se pozorno poslušate in spoštljivo komunicirate.
  1. DRUŽABNE IGRE V KROGU DRUŽINE – pri katerih se družite, spoštljivo komunicirate, sledite navodilom igre….

Pri delu se poslikaj/te in svoje fotografije deli tudi z mano in sošolci v kanalu 6. B. ali jih pošlji na moj email polona.vindis@solavidem.si

Želim ti prijetno ustvarjanje.

Morda vam bo všeč tudi...