Skoči na glavno vsebino

Na naši šoli BEREMO SKUPAJ

Ob Nacionalnem mesecu skupnega branja (NMSB) 2024 smo se večkrat zbrali v knjižnici in si privoščili prijetno urico, namenjeno pogovoru o pomenu branja, o bralnih interesih in samemu branju – glasnemu, skupnemu branju ter individualnemu branju glede na želje. Otroci, ki odraščajo v beročem okolju, imajo več možnosti, da postanejo uspešnejši na vseh področjih življenja. Lažje usvajajo razmišljanje z lastno glavo. Ob vživljanju v svet drugih, ki se lahko od našega lastnega močno razlikuje, razvijajo empatijo in bolje razumejo tako sebe kot kompleksen svet okrog nas. Branje kompleksnih besedil nam pomaga bolje razumeti vedno kompleksnejši svet … tako smo razmišljali ob navdihujoči knjigi dr. Kovača: Berem, da se poberem. Zato si ne moremo privoščiti, da (p)ostanemo nebralci.

NMSB se je iztekel 7. oktobra, brali pa ne bomo nič manj. Mlajši učenci, ki še ne berejo sami, se bodo zavzemali, da bodo skupaj s starši, starejšimi brati, sestrami in drugimi sorodniki čim večkrat sedli k dobri, zanimivi, poučni in sproščujoči knjigi. Ostali beremo in bomo brali, četudi samo nekaj minut na dan – toliko časa za branje pa lahko najde prav vsak.

Na šoli smo uvedli tudi vsakodnevni aktivni odmor (fitko), kjer udejanjamo različne aktivne vsebine, med drugim tudi branje – črkarije – vse, kar je povezano s črko, besedo, mislijo, pogovorom, poslušanjem, razmišljanjem. Saj vemo, da je branje za duha, kar je telovadba za telo – tako je že pred približno tremi stoletji ugotavljal irski pisatelj, dramatik in politik Richard Steele.

Torej – BERIMO! Skupaj, sami, glasno, tiho … le berimo!

Nekaj utrinkov s srečanj skupnega branja si lahko ogledate v fotogaleriji.

Vesna V. Pulko

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost